Днес ще обсъдим тема, засягаща всеки Бизнесмен в света. Надяваме се информацията да Ви бъде полезна – Темата е свързана със силата на Ремаркетинга. Защо Ремаркетинга е важен.
Нека онагледим със ситуация: Търсите си дънки, но нямате време да обикаляте по магазините, затова решавате да разгледате какво предлага интернет пространството в тази насока. Разглеждате онлайн магазините и намирате чифт дънки, който е според очакванията Ви – уникални, единствени.
Вече сте на път да си напишете данните за поръчка и детето влиза в стаята и моли да му помогнете с домашните. Затваряте сайта. Оставяте пазаруването за по-късно. Минава време, а Вие сте затрупани с работа. Забравили сте за Вашите уникални дънки, НО те не са забравили за Вас! Виждате ги на всякъде, във всяко приложение Ви изскача реклама за тях!. Това се нарича ремаркетинг!
Ако целите максимално много продажби, увеличаване на регистрациите или повишаване на информираността за бранда Ви, ремаркетинга е едно от най-добрите решения за постигане на тези цели! С какви варианти разполагате?
Когато говорим за ретаргетинг в търсените резултати (SERP), значи търсим възможност за таргетиране на потребители, които не само са посетили сайта Ви, но също така са търсили в търсачката по специфични ключови думи. Това е супер, защото, ако сайтовете, които сте посетили, са използвали ремаркетинг, ще Ви се появят реклами точно на нещата, които издирвате!
Банер рекламите достигат до 90% от потребителите в интернет. Използвайки дисплейната мрежа на Google, имате възможност да достигнете до хора, които в миналото са посещавали сайта Ви.
Няма как да не сте чували израза „ да boost-на пост“. Boost-ването е един от най-бързите начини, чрез който можете да достигнете до повече хора в социалната мрежа. Това е така, разбира се, но ние бихме Ви предложили по-добър вариант от него, като използвате ретаргетинг на посетителите на Вашия сайт. Единственото, което трябва да направите е, да инсталирате Facebook Pixel на него, като по този начин ще имате възможността да следите хората във сайта Ви и да направите кампания.
Това е най-силното оръжие на Ремаркетинга.
Защо?
Ако сте забравили за Вашите уникални дънки, с които Ви дадохме пример, чрез таргетирания имейл ще Ви се напомни да довършите покупката си!