Когато целият свят е във Facebook –
Eдно от най-ефективните пространства за реклама са Facebook и Instagram рекламите. Несъмнено няма как да изпуснете шанса да реализирате Вашата успешна рекламна кампания в социалните мрежи!
В последните години популярността на платформата успешно подпомага все повече хора, занимаващи се с бизнес, да достигнато до нови клиенти, доверявайки й се.
Дигитална агенция GetSeo разполага с екип от специалисти, които успешно се занимават със създаването и управлението на Facebook реклама така, че буквално „отвяват“ огромната конкуренция, която социалната мрежа предоставя!
-Таргетиране на правилната аудитория
-Професионално изграждане и управление на рекламни кампании с Facebook Business
-Manager и Facebook Pixel
-Маркетинг рекламна стратегия
-Минимални бюджети за реклама – разумни цени
-Интересно съдържание
-Изграждане на рекламни групи
– Изграждане на рекламни банери
-Ремаркетинг реклама
* за всяка последваща ревизия /след трите ревизии/ – 20 лв без ДДС
Имате нужда от видеа?
Създаваме и обработваме видеа за реклама или за съдържание в социалните мрежи.
Партнираме си с фотографи, с чиято помощ създаваме и 360 градусови видеа на професионално и битово ниво.
Разумно ли е да инвестирате във Facebook реклама?
Рекламата продава, а ако бъде поставена и на правилното място, то можете да бъдете сигурни, че целта да бъдете забелязани със сигурност ще бъде постигната! Къде другаде, освен в най-голямата потребителска мрежа в света? Мястото, в което можете да намерите всеки, когото търсите, всичко, което Ви интересува и да покажете онова, което искате да бъде видяно! Рекламата във Facebook генерира повече ангажираност, харесвания. Създава имидж и е лесна за управление! Важното е да се синхронизират действията с целите, които искате да бъдат постигнати, и да не се страхувате да пробвате нови неща!
- В световен мащаб към края на изминалата 2019 г. има повече от 2.38 милиарда активни потребители в социалната мрежа – това доказва колко голяма и мощна сила притежава.
- 1.56 милиарда души средно дневно влизат във Facebook. Редовните посетители на платформата представят една многообещаваща аудитория за Вашите рекламни кампании.
- Приходите от мобилна реклама, които Facebook отчита, са приблизително 93% от приходите от реклама за първото тримесечие на 2019г.
- Има 1.74 милиарда активни потребители на Facebook от мобилни устройства. Това показва, че те са се увеличили с 21% спрямо предходната година.
- Бутоните „like” и “share” са използвани средно 10 милиона пъти на ден.
- В Европа над 307 милиона души са във Facebook.
- Най-често срещаната демографска група е на възраст от 25 до 34 г.
- По пет нови профили се създават всяка секунда.
- Facebook потребителите са 76% жени (спрямо 100% от всички жени) и 66% мъже (спрямо 100% от всички мъже).
- Най-голям трафик има в средата на седмицата – между 13:00 и 15:00 часа.
За да създадете успешни рекламни кампании се свържете с нас!
Как се определя бюджетът за реклама във Facebook?
Взели сте решение да рекламирате бизнеса си във Facebook – чудесно! Стигаме, обаче и до един от най-важните въпроси, които всички собственици на компании ни задават автоматично „Колко ще ми струва това удоволствие?“ За да Ви дадем най-точния отговор, първо ще трябва да анализираме бизнеса Ви! Има няколко въпроса, на които е важно да си отговорите, преди да създавате или да се доверите на агенция, която да изгради Вашата Facebook реклама.
6 важни отговора на въпроси, които вероятно си задавате :
Рекламата Ви трябва да бъде насочена към правилните хора, иначе ще изхабите бюджета си, без реално да осъществите продажби. Преди да предприемете действия, първо си отговорете на въпроса „Кой е Вашият идеален клиент?“ . Напишете си на един лист хартия следните изисквания – възраст, локация, пол, професия и доходи, семейно положение, хоби и интереси. По този начин ще можете да насочите рекламата си към специален кръг от потребители, отговарящи на Вашите изисквания. Гарантираме Ви, че така бихте могли да използвате бюджета си максимално ефективно. Потребителите, които имат интерес към Вас, ще достигнат до бизнеса Ви, без да се ангажират останалите, които не представляват интерес за Вас!
Много е важно първо да определите Вашите цели, тъй като рекламите се делят на различни видове, благодарение на което бизнесите достигат различни точки по света. Можете да:
- Boost your posts
или да подсилите публикациите си. По този начин можете да рекламирате точно определена публикация от стената на страницата Ви. - Promote your Page
тази реклама изпраща потребителите директно към Вашата Facebook страница, за да получите повече харесвания, съобщения или друга ангажираност от потребителите Ви. - Send people to your website
чрез тази реклама представяте Вашия уеб сайт на определена аудитория. - Increase conversions on your website
повишаване на конверсиите на бизнеса Ви. - Reach people near your business
чрез този вид реклама можете да достигнете до хората, които се намират в определен радиус от километри близо до Вашия бизнес. - Get people to claim your offer
създавате промоционална оферта или намаление на Вашите продукти с помощта на Facebook. С този вид реклама можете да промоцирате продукти, да предлагате кодове за отстъпка, като в същото време добавите линк към Вашия уеб сайт.
- Boost your posts
Facebook е социална мрежа, което означава, че хората не ходят там, за да търсят конкретни продукти или услуги. Платформата обаче има повече от два милиарда месечни активни потребители, от които 1 500 000 българи. Идеята е да насочите рекламата си по детайлен начин и да таргетирате определен кръг от потребители. Тези, които биха проявили интерес от предлаганата от Вас стока или услуга. Огромна част от бизнесите използват Facebook за своята реклама. Това са компаниите от типа B2B и B2C. Социалната структура благоприятства повече видимост и комуникация на бранда с потребителите. Отношенията са по-близки, което носи доверие у клиента, който обича да бъде социално ангажиран.
Все по-актуални стават така наречените „сторита“, чрез които известни инфлуенсъри, споделят мнение и отговарят на въпроси, свързани с конкретния продукт или услуга. Много са компаниите на дигиталния пазар, които залагат на този вариант за реклама, който оказва се през последните години е изключително печеливш!
Няма универсален съвет, който можем да Ви дадем, когато правите избор за дигитална агенция, която да се грижи за Вашите реклами във Facebook. Целият процес се развива във времето, което означава, че трябва да се доверите на тази, която Ви предлага най-обширния пакет от възможности за реализирането на рекламата, както и добри цени. След като минат поне няколко месеца и се сдобиете с известно количество отчети и анализи, тогава можете да прецените дали агенцията си заслужва, или е нужно да потърсите нова!
Специалистите на GetSeo използват така наречената „психология на маркетинга“, когато организират своята стратегия по изграждането и пускането на рекламни кампании. След детайлно проучване на нишата на конкретния бизнес, следва правилната оптимизация на бюджета. Нашият екип ще създаде Вашата реклама, използвайки уникални и грабващи вниманието описания на продуктите или услугите Ви. Ще създаде най-запомнящите се и актуални рекламни банери, а накрая ще получите подробен отчет, мониторинг и анализ на изминалата рекламна сесия!
Каква е минималната сума за успешна реклама във фейсбук на ден?
Минимумът, който можете да заложите за реклама, е 5 лв. Разбира се, максимум няма. Ако не правите рекламата Вие, имайте предвид, че има известен период на анализи и тестване на различни рекламни стратегии. Нужно е да заделите определена сума, чиято цел ще е да изпробва как реагират потенциалните Ви клиенти на Вашите предложения.
Какъв е продуктът Ви?
Ключовите фактори при онлайн рекламата на продукти/услуги се определя, както при физическата търговия – цена, качество, промоция, позициониране. Имайте предвид, че потребителите задължително сравняват с конкурентни на Вашия сайтове. Намаленията, промо цените, както и останалите маркетингови трикове, играят огромна роля при избора на клиента. Не на последно място, със сигурност ще бъдете проверени – дали сте реална компания, както и коментари и оценки за продуктите/ услугите Ви.
3 от най-популярните социални мрежи в света - Facebook, Instagram и TikTok
Това ги прави идеална платформа за бизнеси, които искат да достигнат до нови клиенти и да увеличат продажбите.
Рекламите във Facebook, Instagram и TikTok могат да бъдат много ефективни, тъй като Ви позволяват да таргетирате точно Вашата целева аудитория. Можете да насочвате рекламите си въз основа на фактори като местоположение, интереси, възраст, пол и др.
TikTok е социална мрежа, която позволява на потребителите да създават, споделят и откриват кратки видеа (15 секунди, 60 секунди и 3 минути). Приложението позволява на потребителите да създават и споделят видеоклипове. С кратките видео формати и лесната работна среда, TikTok представлява идеалната платформа за достигане на потенциални клиенти.
Алгоритъмът на TikTok е проектиран да създава персонализирано преживяване за всеки потребител, като анализира поведението на потребителите и взема предвид различни фактори като процент на ангажимент, тип на устройството и други. Това помага за гарантиране, че потребителите виждат съдържание, което е по-вероятно да ги заинтересува, включително реклами, с които е по-вероятно да взаимодействат.
- Таргетирайте точно Вашата целева аудитория
- Създайте ефективни реклами
- Създайте ефективни реклами
Рекламите във Facebook, Instagram и TikTok могат да бъдат много ефективни инструмент за достигане до нови клиенти и увеличаване на продажбите Ви.
Как протича процесът ни на работа?
АНАЛИЗ НА НИШАТА
СЪЗДАВАНЕ НА ЦЕЛ И РЕКЛАМЕН БАНЕР
ОПТИМИЗАЦИЯ НА ОПИСАНИЯ И АУДИТОРИЯ
МОНИТОРИНГ
Какво ни питат най-често
Анализ на нишата, която ще се рекламира, определяне на цел, определяне на бюджет, ежемесечни отчети за анализ на процеса.
Възможност за по – дълбоко таргетиране, сравнително евтина реклама, възможност за тестване на различни рекламни подходи, точна статистика за активността както на индивидуалния потребител, така и на аудиторията, като цяло, лесна е – не са нужно особени умения, създава се връзка с потребителя
Можете да се запознаете с различните начини, като прочетете малко повече в статията ни! Така ще можете да подберете правилният за Вас, ако сте решили сами да реализирате Вашата Facebook реклама.
Рекламата се пуска до няколко часа – след като бъде извършен анализ на нишата, измислен съответния текст и изготвена търсената от Вас визия.
Това е начин, чрез който да рекламирате продуктите или услугите си на хора, които са посетили сайта Ви, но не са започнали или завършили своята поръчка. Служи като „напомняне“ на клиента за конкретния бизнес.