Какво е графичен дизайн и какво представлява изработка на фирмено лого?
Дигитална агенция Getseo предлага професионален графичен дизайн на лога, рекламни материали и банери.
Графичният дизайн става все по-важен в маркетинга и продажбите на продуктите. Следователно, графичните дизайнери често работят в тясно сътрудничество с хората в рекламата и маркетинга.
Дизайнът на логото е част от продукта, марката или организацията, чрез която се предават определени стойности, които трябва да бъдат ясно и правилно разбрани от потребителите. А именно това означава, че за Вас , нашите дизайнери изработват най-уникалното фирмено лого в съответната ниша на Вашия бизнес.
Дизайн на Лого
Вариантите се изработват за около 7-10 дни според вида или сложността на самото лого.
Вие може да ревизирате Вашето лого максимално до 3 пъти – всяка последваща ревизия се таксува отделно* и заплаща отделно от обявената сума за изработка.
По време на изработката е необходимо подписването на декларация за защита на автора, която защитава нашите дизайнери и тяхната работа. Вие напълно притежавате авторските права върху логото, след заплащане на крайната цена.
Получавате го във всички необходими или желани от Вас формати – PDF, AI, EPS, PNG, JPG . Ние си запазваме правото единствено да добавим Вашето ново лого в нашето портфолио. Между отделните етапи се предвижда време за коментари от страна на клиента и в повечето случаи е невъзможно да се предвиди колко ще е то.
Задължителна е комуникацията с клиента през всички необходими етапи по време на работния процес, като ние напълно се съобразяваме с най-удобния начин за него – по емайл, телефон, Skype, Viber, Messenger и други. Нашата цел е създаването на красив краен продукт, а именно – Вашето лого.
* за всяка последваща ревизия /след трите ревизии/ – 20 лв без ДДС
При заявена поръчка на лого, Вие задължително получавате кратка анкета, чиято цел е да ни дадете насока за действие – предназначение на логото, предпочитания за стил, цветове, графика и/или текст и т.н.
Имате нужда от графичен дизайн за изработка на лого?
Визитки
Знаете ли, че около 80% от хората формират мнение за дадена компания спрямо качеството на визитката им и тяхната изработка? Не сте се замисляли, но ние от GetSeo – да ! Не чакайте и се замислете над това как искате обществото и бизнес средите да Ви възприемат!
Визитката, която давате на хората с които се запознавате е като Ваше представяне във формата на малко картонче. То е лицето на съответния бизнес и именно визитката загатва за корпоративната идентичност и авторитета на бизнеса или услугите, които се предлагат. Затова визитката е първото впечатление, което си разменяме при среща с бизнес партньори, потенциални клиенти, доставчици и др. Преди години визитните картички (фр. la carte de visite; visite – „посещение“) са били привилегия главно за дипломати, политици или високопоставени чиновници. Но ситуацията в днешни времена вече е съвсем различна.
Днес визитка може да ви подаде както университетският преподавател, така и стоматологът, фризьора или мениджърът на хотела, където сте отседнали. Визитката отразява статуса на своя собственик и обикновено предлага информация за имената му, фирмата, която представлява (най-често с лого), контактна информация (офисен адрес, телефонен номер, имейл). Препоръчва се визитката да носи минимум необходима информация. Атрактивна или семпла привличаща погледа визитка, с цялата необходима информация за контакт, успешно ще привлече вниманието на вашия клиент или гост.
корпоративни, делови и лични. А Вашите какви искате да бъдат? Ние от GetSeo знаем за важността на визитката и нашите дизайнери са готови да Ви помогнат в избора и създаването на Вашата идентичност.
+ изграждане на QR код, който ще бъде поставен на визитката за да води към сайта, Facebook, e-mail, Instagram или телефон на клиента (избира се една опция от всичките)
*не включва изработка или векторизиране на лого!
*посочените цени са без ДДС
В посочените цени за визитни картички не е включена цена за предпечат на визитка!
Рекламен банер
Като част от заобикалящия ни дигитален свят няма как да не сте виждали банери в какви ли не сайтове, магазини, реклами или печатни издания.
Рекламните банери се разделят на два основни вида – статични и анимирани. Статичния рекламен банер, може би вече се досещате и от самото му име – е неподвижен, неанимиран банер. Той представлява графично изображение с текстово съдържание (наподобява рекламна едностранна листовка или флаер, но в по-малки размери и адаптирана за конкретен уеб сайт). Те привличат вниманието по-слабо, но и те си имат своите предимства и в някой случай са за предпочитане.
Рекламните банери са различни и разнородни по вид, които дори могат да бъдат на открито или закрито пространство. Рекламния банер се позиционира на специално и предварително определени места, като например уеб страниците на различни рекламоиздатели. Той съдържа в себе си и активен линк, който отвежда потребителя до основния източник на информацията – уеб сайтът.
Анимирания рекламен банер се отличава от статичния със своята анимирана раздвиженост (наподобяваща кратък рекламен клип), ефектът на движение се постига чрез редуване на няколко изображения. Този вид предоставя повече възможности (използване на различни и привличащи вниманието визуални ефекти, добавяне на аудио ефекти, и др.). Недостатък на тези банери и по-специално тези във флаш формата, е че не се визуализират на стандартните браузъри на мобилните устройства. Но този недостатък се избягва ако се използва анимиран GIF формат, разбира се той също си има своите предимства и недостатъци.
Ако все пак Ви се налага ползването на статичен или анимиран банер, добра практика е ползването на въвеждащ текст. Имайте в предвид, че търсачките не разпознават какво има на графичното изображение, но пък за това добре разчитат въвеждащия (придружаващия го) текст.
Ние от GetSeo Ви предлагаме няколко възможности за избор на банер, а от Вас предстои избора му и мястото на което ще го сложите !
Разгледайте нашите проекти
Графичен дизайн на рекламни материали за печат
Oтличният дизайн е в основата на най-добрите резултати.
Всички компании, които стартират своя нов бизнес се нуждаят от отличителна и запомняща се идентичност на пазара, за да предлагат своите услуги и продукти. С това ние можем да Ви бъдем полезни, като създадем за вас оригинални и неповторими като дизайн и изработка фирмено лого и цялостна корпоративна / фирмена идентичност.
Дизайнът има най-голямо значение за възприемането на рекламното изделие. Оригиналните идеи винаги се помнят и подпомагат имиджа на компаниите.
-Професионален дизайн на рекламни материали от нашите дизайнери специалисти.
– Разработка на рекламен дизайн и графични проекти за брошури, листовки, банери, папки, визитки, флаери, опаковки, каталози и др.
– Разработка и дизайн на цялостна корпоративна идентичност.
Присъствието на всеки бизнес в интернет пространството е от голямо значение за неговото бъдещо развитие.
Уеб сайтът на фирмата всъщност е визитката й в интернет. Съобразявайки се с бизнеса на всеки от клиентите и конкуренцията в съответния сектор, ние се стремим да създадем дизайн, който да бъде не само с красива визия, а да е полезен за потребителите.