Ако все още се чудите дали Instagram е мястото за Вашия бизнес, то със сигурност продължавате да си губите времето! Животът е във Facebook и Instagram. Двете платформи вървят ръка за ръка и докато първата залага на текстовата реклама, то втората дължи огромната си популярност на визуализацията. Живата връзка с аудиторията, видеата, инфуленсърите, ако щете дори на добре подбраните и филтрирани снимки. Тези немалки детайли са ключови за всеки един профил, който цели да бъде забелязан и да достигне до огромна на брой аудитория. Това, за разлика от Facebook, се случва много по-лесно и бързо.
В днешната ни статия ще Ви срещнем с някои от най-важните изисквания, които трябва да следвате, ако искате да развиете бизнеса си в Instagram.
Първо искаме категорично да отбележим, че абсолютно всеки бизнес би могъл да бъде рекламиран в социалната мрежа. Идеята е да бъде открита правилната стратегия. Вземете фирма за климатици, например. Най-вероятно се чудите къде е нейното място в Instagram, нали? Изключително успешна реклама би се получила с помощта на „армията“ на инфлуенсърите! За тяхното влияние върху аудиторията, ще Ви разкажем малко по-надолу в статията.
Един от най-актуалните начини за реклама към момента, чрез който можете да кореспондирате с почитателите на бранда Ви директно. Също така, добра стратегия, в този ред на мисли, е включването на личности, с които можете да разговаряте на различни важни теми, които интересуват Вашата аудитория. Live видеата носят доверие. Все пак разликата е огромна, когато видиш кой стои зад съответния продукт, както и доволните клиенти, които застават с името си, популяризирайки го.
Знаете ли, че до 2022 г. очакваното видео съдържание, което ще се представя пред потребителите, ще е около 80%.
Instagram е мястото, от което можете да черпите непрестанно огромно количество всякаква информация. Използвайки силата на хаштаговете, можете да достигнете до Вашата аудитория. Не е нужно да Ви познават. Целта е да се интересуват от продуктите, които предлагате. Хаштагът не струва пари, а носи клиенти – какво по-хубаво от това?
Като заговорихме за хаштагове
Тук с пълна сила важи правилото на Мечо Пух: „Колкото повече, толкова повече“! Всъщност позволената бройка е 30 на пост във фийда, а в сторитата – 5, като след тази бройка Instagram спира да ги отчита. Хубаво е, разбира се, първо да проверите избраните хаштагове, за да видите дали наистина ще Ви бъдат полезни. Някои от нещата, върху които е добре да се насочите са – колко са показаните снимки в него, актуалност – споделян ли е последните седмици и т.н.
Перфектното съдържание е това, което хората искат да виждат. Което автоматично означава, че потребителите са водещи, когато избирате какво да публикувате. Опитайте се да изградите Вашите постове или сторита така, че да ангажирате Вашите последователи с продуктите си – до степен, в която ще посетят сайта Ви, за да се информират повече за това, което предлагате.
Перфектното съдържание е това, което автоматично грабва! Ако имате и най-малкото съмнение, че нещо в него липсва, по-добре не го качвайте. Всеки пост или стори трябва да е изпипано максимално! Когато влагате старание, повярвайте ни, това се забелязва и у клиента остава усещането, че държите на качеството в работата си. Не забравяйте, също така, че в крайна сметка целите достигането на някакъв резултат, затова опитайте се да качвате неща, които носят стойност. Хубаво е, също така, да пускате пост поне един път дневно – не повече, не по-малко. Това е така, защото от една страна не е много готино постоянно да „спамите“ – до степен, в която на аудиторията им е омръзнало да Ви гледа. От друга – ако го правите рядко, рискувате да бъдете забравени, освен ако не предлагате най-уникалния продукт на света.
Идеалният профил е добре подреденият профил. Този, който улеснява потребителя, когато го посети и търси определено нещо. Също така, след като казваме, че Instagram се фокусира върху визуалния ефект, то задължително трябва да обърнете внимание на визията. Красиви, максимално изпипани снимки, постове и сторита. Знаете ли, че хората първо харесват с очите си и след това осмислят видяното. Имайте предвид, че всички тези неща, които Ви представихме се възприемат и като уважение към Вашата аудитория, затова бъдете креативни!
Верните последователи са най-големите Ви фенове, затова не ги подвеждайте с нереалистични изказвания или покани. Бъдете себе си, колкото по-истински, толкова по-харесвани! Според нас, ако отново ангажирате добър инфлуенсър, на който потребителите се доверяват, можете да разчитате на повече привърженици, ангажираност и като краен резултат – верни клиенти.
Хората обичат да се представят пред останалия свят в най-добрата си светлина. Instagram е именно такова място. Някои го смятат за илюзорно, други харесват да виждат красотата навсякъде, трети пък представят своите виждания за средата, която ги заобикаля. Именно заради цялата тази богата гама от потребители, с различни виждания за света, платформата е толкова популярна и разноцветна. Всеки може да намери своето място в нея.
Instagram със сигурност няма да приключи до тук със своето развитие. Сигурни сме, че има още много неща, с които платформата предстои да ни изненада. Още повече след като има огромна конкуренция в лицето на друга една потенциално напредваща мрежа – TikTok, която усилено набира популярност сред по-младото поколение. Разбира се, за бизнес там едва ли можем да говорим за момента, но никога не е късно да се измили нещо в тази насока, нали?
Ние, от GetSEO, определено Ви приканваме да създадете своя профил в Instagram. Ако все още имате съмнение, помислете за това, като за още един медиен канал, който може да Ви свърже с потенциални клиенти. Дайте му шанс! Експериментирайте!
Продължавайте да следите Блога ни, за да се информирате за всичко онова, което Ви интересува!