+359 893 560 360

Google ремаркетинг

С помощта на ремаркетинга Вие напомняте на потребителите, взаимодействали с уеб сайта Ви, за себе си. Google ремаркетинг е един от най-добрите начини за реализиране на желаните действия от клиентите по страницата Ви.

Каква всъщност е целта на ремаркетинг

Идеята е да показвате рекламите си на аудиторията, запознала се с бизнеса Ви, докато търсят информация във виртуалното пространство, като по този начин ги приканвате да се върнат и да закупят, например, търсена преди време стока или услуга.

Ремаркетинг с Google Ads

 • Обикновен ремаркетинг: изскачане на рекламите Ви на аудиторията, взаимодействала с уеб сайта Ви, докато „сърфират“ в интернет пространството.
 • Динамичен ремаркетинг: целта тук е да направите рекламите си така, че да включват продуктите или услугите, които потребителите са разглеждали в уеб сайта Ви.
 • Ремаркетинг за видеоклипове: ако разполагате с YouTube канал, в който имате качени клипове на бизнеса Ви и клиентите Ви са имали досег с тях, то рекламите Ви ще се показват именно на тези потребители, докато разглеждат други видеоклипове.
 • Ремаркетинг за „Списъци с клиенти“: с помощта на „Списъците с клиенти“ можете да съставяте списъци с информация за връзка, която клиентите Ви са предоставили. Ако тези потребители са влезли в профилите си в Google, имате възможността да им показвате рекламите си в различните продукти на Google.

Google ремаркетинг и бизнесът

Ако все още не сте разбрали за ползите от Google ремаркетинга, то в следващите редове, ще се опитаме максимално изчерпателно да Ви ги представим.

Добре дошли в Дигитална агенция 18
На първо място с Google ремаркетинг имате възможността максимално точно да таргетирате аудиторията, която е имала досег с уеб сайта Ви, на базата на тяхната история от действия в него. Стратегията тук е, че можете да изготвите рекламата си според това, което е било търсено от даден клиент, например, и след това да го „облъчвате“ с нея, докато търси нещо подобно. Така имате огромната възможност да привлечете отново вниманието му и той да реализира своята поръчка.

 • По-висока честота на CTR – честотата на кликове.
 • Ремаркетингът е определен като една от най-икономичните стратегии при провеждането на реклами. Тук, както при PPC рекламите, заплащате само на реализиран клик.
 • Най-добрият начин за бързо запомняне на Вашата марка. Съгласете се, че колкото повече потребителят се „натъква“ на бранда Ви, толкова повече ще Ви разпознава занапред, а ако е доволен, ще Ви препоръчва и на своите приятели и познати.


Е, вече сте запознати с огромната сила на Google ремаркетинга! Не го мислете повече, ами се захващайте да таргетирате Вашите аудитории, преди да Ви е изпреварила конкуренцията!


Ние, от GetSEO, сме винаги на разположение за всякакви въпроси! Продължавайте да следите Блога ни, за да се информирате за всичко онова, което Ви интересува!