С помощта на ремаркетинга Вие напомняте на потребителите, взаимодействали с уеб сайта Ви, за себе си. Google ремаркетинг е един от най-добрите начини за реализиране на желаните действия от клиентите по страницата Ви.
Каква всъщност е целта на ремаркетинг
Идеята е да показвате рекламите си на аудиторията, запознала се с бизнеса Ви, докато търсят информация във виртуалното пространство, като по този начин ги приканвате да се върнат и да закупят, например, търсена преди време стока или услуга.
Ремаркетинг с Google Ads
• Обикновен ремаркетинг: изскачане на рекламите Ви на аудиторията, взаимодействала с уеб сайта Ви, докато „сърфират“ в интернет пространството. • Динамичен ремаркетинг: целта тук е да направите рекламите си така, че да включват продуктите или услугите, които потребителите са разглеждали в уеб сайта Ви.
• Ремаркетинг за видеоклипове: ако разполагате с YouTube канал, в който имате качени клипове на бизнеса Ви и клиентите Ви са имали досег с тях, то рекламите Ви ще се показват именно на тези потребители, докато разглеждат други видеоклипове.
• Ремаркетинг за „Списъци с клиенти“: с помощта на „Списъците с клиенти“ можете да съставяте списъци с информация за връзка, която клиентите Ви са предоставили. Ако тези потребители са влезли в профилите си в Google, имате възможността да им показвате рекламите си в различните продукти на Google.
Google ремаркетинг и бизнесът
Ако все още не сте разбрали за ползите от Google ремаркетинга, то в следващите редове, ще се опитаме максимално изчерпателно да Ви ги представим.
Е, вече сте запознати с огромната сила на Google ремаркетинга! Не го мислете повече, ами се захващайте да таргетирате Вашите аудитории, преди да Ви е изпреварила конкуренцията!
Ние, от GetSEO, сме винаги на разположение за всякакви въпроси! Продължавайте да следите Блога ни, за да се информирате за всичко онова, което Ви интересува!