“Facebook” обявиха, че повече няма да може да се използва техният инструмент Facebook Analytics. Датата до която обявяват, че ще е активен инструментът е 30 юни, 2021 година. Може да си изтеглим данните за 24 месеца назад, чрез CSV файл. След тази дата, няма да има възможност да се достъпват данни, които е записвал, както и самият инструмент.
Източник: https://www.facebook.com/business/help/966883707418907
В отчетите за проследяване в секция „Activity„, може да се наблюдават данни, които показват:
• Активността на потребителите;
• Фунии за проследяване, които сме направили;
• Завръщане на потребителите на нашата страница;
• Група от потребители, които са интерактвали с нашата страница(ако сме създали такава група);
• Таблици за вашите данни(специално за шопс във facebook);
• Резултати от постове;
• Доклади от пътувания, довели до конверсия;
• Статистика(стартирали съобщения с нас, изтрити разговори и др.);
• Събития(потребителска активност и др.);
• Припокриване(overlap);
• Общата продължителност на клиентите стойност.
Може да се връщат данни за до 24 месеца назад!
В отчета за “People” ни се показваше демографски данни за нашите потребители.
В секцията “Settings” може лесно да се смени часовата зона, както и валутата, която се използава за рекламиране на съответния акаунт.
Добрата новина е, че ще имаме достъп до повечето данни през нашия Ads Manager & Event Manager. Самите инструменти подават нужната информация, основно чрез настроен за целта пиксел. Несъмнено, информацията която ще изчезне ще бъде достъпна от няколко места в самата платформа. Плюсовете на Бизнес Аналитикс са, че ни дава по-дълбока база данни и структурирана на едно място.
Възползвайте се от плановете, които предлагаме за реклама във “Facebook”. Доверявайки се на специалистите, вие ще бъдете максимално спокойни, че бюджетът Ви и настройките по акаунта ще са сетнати правилно.
Вижте на Getseo какви услуги предлагаме и инвестирайте в бизнеса си по най-добрия начин!
Продължавайте да следите Блога ни, за да се информирате за всичко, което Ви вълнува!