Много бизнеси се затрудняват да измислят нови и иновативни начини за увеличаване на трафика на уеб сайтове си. Независимо дали имаш малък бизнес или си вече познат на пазара, SEO играе важна роля за твоя успех. Успешната SEO стратегия позволява на твоите таргетирани клиенти да те открият по – лесно.
Подготвили сме ти 10 лесни SEO съвета и трика, които можеш да използваш, за да покажеш сайта си пред бъдещите си клиенти:
Винаги включвай подходящи ключови думи в съдържанието си. Те трябва да звучат естествено, а не да се натъртват в съдържанието до такава степен, че да отклоняват от основната идея или да разсейват посетителя на сайта ти.
Важно е да използваш ключови думи в цялото съдържание като мета описанието, заглавието на страницата, URL адреса, заглавките и няколко пъти в цялата част.
За да проучиш ключовите си думи, можете да използваш инструменти като Moz, Ahrefs и SEMrush. Тези сайтове показват какви ключови думи използват конкурентите, колко често хората търсят ключови думи, колко скъпа е ключовата дума за реклами с плащане на кликване, свързани ключови думи и много по-ценна информация, която да ръководи стратегията ти.
Ние от GetSEO сме насреща, за да ти предложим ценна информация и да извършим одити, да идентифицираме твоите проблеми, които може да пречат на сайта ти да бъде показан в търсачките.
Не е достатъчно само да публикуваш съдържание – то трябва да бъде запомнящо се и да се отличава. Всъщност полезното и запомнящо се съдържание е един от най-добрите начини за увеличаване на трафика на уеб сайта.
Потребителите използват Google, за да намерят конкретни, изчерпателни и точни отговори на своите въпроси и твоето съдържание трябва да е там, за да предостави тези отговори.
Всъщност уебсайтовете с блог съдържание генерират 43.4% повече страници, индексирани от търсачките, отколкото тези без него. Освен това сайтовете, които публикуват повече от 16 публикации на месец, получават почти 3,5 пъти повече трафик от тези, които публикуват от нула до четири статии.
Изводът е, че когато се грижиш за съдържанието, което създаваш, публикуваш редовно и проучваш какво иска да види твоята аудитория, уеб трафикът трябва да се подобри.
Публикуването на постове за други уебсайтове е ефективен начин за генериране на обратни връзки, увеличаване на трафика от препратки и повишаване на класирането на страниците с резултати от търсачките (SERP).
Социалните медии са огромни платформи за привличане на посетители.
Ето няколко начина за увеличаване на трафика на уебсайта ти:
• Публикувай съдържание (блогове, електронни книги, бели книги, инфографика, видеоклипове и т.н.) във Вашите платформи за социални медии
• Взаимодействай с последователи, като им отговаряш и репостваш съдържанието им.
• Използвай подходящи хаш тагове.
• Актуализирай връзката в биографията си, за да популяризираш ново съдържание.
• Отговаряй на други хора, търсещи отговори с връзки към твоето съдържание.
Рекламирането чрез платено търсене, социални медии и дисплейни реклами може да бъде ефективен начин за увеличаване на трафика на уебсайта. Всяка опция има своите предимства и недостатъци – например потребителите могат да блокират дисплейни реклами и средната цена на кликване за Google Ads в мрежата за търсене е между $1 и $2 на щракване – така че е важно да зададеш бюджети и цели, преди да инвестираш много пари в него.
Промотирането на съдържание чрез имейл бюлетини е ефективен начин за увеличаване на трафика на уебсайта. Ето няколко най-добри практики за имейл маркетинг, по този начин задържаш вниманието на посетителите за по-дълго време и ги ангажираш със своето съдържание.
Инфлуенсърите в индустрията са нетърпеливи да споделят съдържание, което техните последователи ще харесат.
Предоставянето на потенциални клиенти нещо полезно е чудесен начин да привлечеш повече трафик. Например, създаване на шаблон за редакционен календар – безплатен за изтегляне от всеки.
От изключително значение е да бъдеш различен със съдържанието и услугите, които предлагаш. Ако продаваш стоки и услуги в цялата страна, то най-вероятно се състезаваш със стотици или хиляди други фирми, които предлагат същите или подобни на твоите продукти.
Важно е да идентифицираш твоите главни онлайн конкуренти. Просто напиши в Google различните ключови думи, по които се надяваш сайтът ти да се класира и разгледай кои са конкурентните сайтове, които се появяват преди Вашия.
Визуалното съдържание е първото нещо, което грабва вниманието на посетителите на твоя уебсайт. За това трябва да се постараеш с него – избери изображения с високо качество.
Именно визуалното съдържание е един ефективен и креативен начин да представим данни, информация или концепции, които е трудно да бъдат обяснени само с думи. Подбери красиви снимки и видеа – бъди различен.
Продължавай да следиш Блога ни, за да се информираш за всичко онова, което те интересува!
Разгледайте услугите ни за SEO оптимизация.