+359 893 560 360

Как да комбинираме традиционния PR с дигиталния маркетинг

Как да комбинираме традиционния PR с дигиталния маркетинг

  Как да комбинираме традиционния PR с дигиталния маркетинг! Пиарът (PR), както всичко останало в нашия дни, претърпя осезаеми промени в годините. 

Истината е, че ако попитате произволно лице между 16 и 35 години, веднага ще свърже думата с така наречените „инфлуенсъри“, както и всички онези атрибути, които се използват в дигиталния свят. Традиционният PR отдавна загуби своята популярност. Правилната дума, с която можем да го характеризираме, е „тромавост“. 

Липсва иновативност и разнообразие при различните похвати, които дигиталният маркетинг предлага на своите потребители. Въпреки това, традиционните медии са все още успешен метод за рекламиране и имат своите предимства, от които може да се възползвате.

   В статията ни днес, ще направим една съпоставка между традиционния PR с дигиталния маркетинг и ще Ви предложим най-добрите варианти за комбинацията им!

Традиционен пиар (PR) -

Как да комбинираме традиционния PR с дигиталния маркетинг

 Стратегията на традиционните медии е да свържат клиентите си с някое лице от контактите си – журналисти, като по този начин ги вкарат в различни публикации. Тази форма на PR обхваща доста по-широка аудитория, но проблемът тук е, че комуникацията с потребителя липсва, поради факта, че е трудно да се започне диалог с лица чрез печатни медии.

Традиционният пиар залага на завладяващо съдържание, което разпространява независимо къде се публикува, като идеята е да се достигне до релевантни членове на обществото, които да се запознаят с публикуваното.
Този вид пиар (PR) изисква огромно търпение, докато се достигнат желаните резултати. 

„Как да комбинираме традиционния PR с дигиталния маркетинг“

Клиентът е много важен, клиентът ще бъде последван от клиент. Като земя на земята, траурът, нито ефрейторът на земята, възглавницата на лъва.

Дигитален пиар (PR)

   Дигиталният пиар също посочва като първа и най-важна задача – изграждането на взаимоотношения с медиите и журналистите. 

Как да комбинираме традиционния PR с дигиталния маркетинг
Как да комбинираме традиционния PR с дигиталния маркетинг

Клиентът е много важен, клиентът ще бъде последван от клиент. Като земя на земята, траурът, нито ефрейторът на земята, възглавницата на лъва.

  Инфлуенсърите са чудесната възможност, която специалистите по дигитален пиар използват. Благодарение на хилядите им последователи, компаниите имат възможността да публикуват своите продукти и услуги, използвайки тяхната популярност. От гледна точка на SEO, повишаването на трафика и класирането на уеб сайта е изключително важно, когато търсим как да популяризираме даден бизнес.
  Данните са от изключителна важност, когато говорим за дигитален маркетинг.

Това означава, че всяко едно взето решение, свързано със стратегията на бизнеса, е информирано. Идеята на данните е да се достигнат правилните аудитории, като по този начин се и увеличава видимостта на бранда.
  Ако сте собственик на бизнес, който не е особено активен през последно време, то това означава, че уеб сайтът Ви не е в топ 3 на търсещите машини. Дигиталният PR е чудесният вариант за преодоляването на този критичен момент.Клиентът е много важен, клиентът ще бъде последван от клиент. Като земя на земята, траурът, нито ефрейторът на земята, възглавницата на лъва.

Как да оптимизирате бизнеса си за локални търсения 3

Можем ли да комбинираме традиционния PR с дигиталния маркетинг?

  Разбира се, че можете! Даже е задължително да го направите! В крайна сметка целта на поколенията днес е търсене на истината. Комбинирайки двата варианта на PR, можете да разчитате на информираност и автентичност! Разчитайте на професионалистите от GetSEO.

За още интересна информация, свързана със света на дигиталния маркетинг, продължавайте да следите Блога ни!

Прочетете повече по темата „Как да комбинираме традиционния PR с дигиталния маркетинг“.