Google обявиха, че през лятото на 30 Юни 2022 г. спират създаването на разширените текстови реклами. Защо Google прави тази промяна?
Google отбеляза, че целта на тази промяна е да гарантира, че „правилното съобщение“ винаги се показва чрез динамично създаване на реклами по време на търга, за да отговори на конкретни заявки за търсене.
Рекламодателите обаче могат да твърдят, че тази стъпка отнема контрола от техните ръце и го поставя в ръцете на Google.
От 30 юни 2022 г. рекламодателите вече няма да могат да създават или редактират разширени текстови реклами. Съществуващите разширени текстови реклами ще могат да бъдат поставени на пауза, повторно активирани и премахнати. Имайте предвид, че редакциите на реклами се считат за изтрити с нови рекламни творения, така че редакциите вероятно няма да бъдат възможни.
Рекламодателите ще загубят известен контрол с преминаването към Responsive Search Ads. Често рекламодателите използват Expanded Text Ads за тестване на съобщения, които след това използват за информиране на Responsive Search Ads. Препоръките за най -добри практики преди това бяха да се включат поне 2 Expanded Text Ads и 1 Responsive Search Ads във всяка рекламна група. Сега Google препоръчва на рекламодателите да имат 1 Responsive Search Ads във всяка рекламна група.
В заключение може да кажем, че рекламодателите също трябва да се съсредоточат върху тестването и подобряването на Responsive Search Ads. Уверете се, че всяка рекламна група има Responsive Search Ads и работете, за да разберете кои полета за послания работят най -добре за вашата организация, само в случай, че Expanded Text Ads се оттеглят изцяло в бъдеще.
Ако изпитвате затруднения при правилна настройката на Google рекламен акаунт, ние от Getseo сме тук за да Ви помогнем. Можете да разгледате нашите планове за създаване и управление на реклама в Google.