На какво ли може да се дължи?
Днес ще разгледаме едни от най-често срещаните грешки, които собствениците на онлайн магазини правят в резултат, от което нямат поръчки с месеци или дори години напред:
• Не интуитивна навигация: Посетителите трябва да могат лесно да се ориентират в сайта и да намират това, което търсят. Сложните менюта и подменюта могат да объркат или отблъснат клиентите.
• Липса на уникално съдържание: Дублираното съдържание може да навреди на Вашето SEO;
• Липса на ключови думи: Ако не използвате правилните ключови думи, потенциалните клиенти няма да Ви открият в търсачките.
• Липса на взаимодействие с клиентите: Социалните мрежи са чудесен начин да се свържете с клиентите си и да изградите лоялност към марката. За това би било голяма грешка един собственик на онлайн магазин да няма профили в правилните социални медии, в които да разкрива повече за продуктите и бранда си.
• Липса на отзиви и рецензии: Отзивите на други клиенти могат да вдъхнат доверие и да насърчат покупките;
• Липса на Storytelling: Storytelling–а е един от най-ефективните методи за привличане на аудиторията, защото се говори за мотива, поради който е създаден самата марка. „Искам услугите ми да помагат на хората в…, както и аз съм имал нужда от помощ в…“
• Недостатъчно разнообразие в маркетинговите канали: Разчитането само на един или два канала може да ограничи достигането Ви.
• Липса на анализ на данните: Без анализ на данните не можете да оптимизирате маркетинговите си кампании.
Ако имате нужда от специалисти, които да изготвят професионално дигитално присъствие, се свържете с GetSEO.
Дигитална Агенция GetSEO има възможност да подобри Вашето дигитално присъствие с ДО 27 пъти, като увеличи поръчките Ви с около 70%.
GetSEO – правим го!