+359 893 560 360

5 съвета за писане на текстове към социалните медии

Писане на текстове към социалните медии в днешно време става все по-лесна и по-лесна дейност, когато креативен човек се занимава с такъв тип дейност, като цяло.

Разбира се, има си своите тънкости и днес сме тук, за да разучим част от тях. Необходимо е да разгледаме 5-те най-главни, а останалото ще оставим за по-нататък. 

Нека за сега се фокусираме върху тези 5 тънкости:

1. Кратко, точно и ясно (писане на текстове)

  – Това е главното предимство, което ще Ви донесе повече трафик към самата страница. В днешно време хората лесно губят интерес и е необходимо Вашето тези текстове към социалните медии да бъдат много атрактивно или много кратко, но добре изказани.

2. Емоджита (но не прекалявайте)

  – Днес всичко трябва да е визуално, за да се генерират импресии. Необходимо да има поне 2 – 3 емоджита, които да направят самите текстове по-лесни за четене, особено от Генерация Z – до която Вие така искате да достигнете.

Писане на текстове
Писане на текстове

3. Хаштагове (писане на текстове)

  – Включването на ключовите думи при текстове към социалните медии на самото съдържание е ефективен метод, с който да донесете трафик към страницата си, НО внимавайте да не сложите повече от 5-6, за да не бъде сметнато за спам от съответната социалната мрежа, в която публикувате.

4. Създавайте заглавия, които Ви гарантират ангажираност

  – грабнете своите читатели още от първото изречение при текстове към социалните медии. Най-провокиращите заглавия обикновено са въпрос и или недоизказани фрази, това сочат специалистите в Копирайтинга, които имат години опит в тази сфера. Най-сигурният начин е да се включат SEO думи или предмети на тема, към които хората скоро са насочили вниманието си в дадена сфера с тенденциите покрай тях.

Писане на текстове
Писане на текстове

5. CTA – Създайте Call to action (писане на текстове)

   – който е релевантен спрямо целта, която имате с този пост – дали искате да ги заведете към уеб сайта, за да разгледат Вашите продукти или да поставите телефон, за да Ви се обадят. Всичко трябва да бъде създадено при писане на текстове съгласно Вашите желания – поръчка/ консултация/ трафик към сайта…

И не забравяйте да споделите няколко думи за бранда си и това с какъв замисъл пишете съдържанието. Като сте предизвикал интерес в клиента – насочете го към бранда си и допринесете за това да покажете как Вие отговаряте на нуждата, която сте отключили със заглавието на този пост.

СъТърсете семплата страна на маркетинга.

Както я търсим и ние в GetSEO, като не спираме нито за миг да се надграждаме и създаваме съдържание, написано за различните социални мрежи. Ако имате нужда от консултация, ще я направим за Вас БЕЗПЛАТНО.

 

Ако имате нужда от Копирайт за Вашия бранд профил в социалните мрежи – ние от GetSEO ще Ви подсигурим такъв на топ цени.